عوامل موثر بر روی قیمت لامپ های ال ای دی
نوشته شده توسط : هدایت گستر

 

یکی از مهم ترین عواملی که تاثیر بسزایی بر روی قیمت لامپ های ال ای دی دارد، نوع مدار درون آن ها است. لامپ های ال ای دی، دارای چندین نوع مختلف مدار دارند که هر کدام دارای لامپ های ال ای دی یا دیود های نور دهنده متنوعی هستند و توان مصرفی هر کدام نیز متفاوت است. دیود های نوری که درون لامپ های ال ای دی قرار دارند دارای انواع مختلفی همچون اس ام دی، فیلامنت و ...... هستند. که مناسب ترین آن ها از لحاظ قیمت، دیود های اس ام دی است.

یکی دیگر از عواملی که نقش بسزایی بر روی قیمت لامپ های ال ای دی دارد، نوع لامپ است. به طور کلی، لامپ های ال ای دی به سه دسته سی او دی، فیلامنت و اس ام دی تقسیم می شوند. لامپ های ال ای دی اس ام دی، رند بازار هستند و از قیمت بسیار مناسب و طول عمر بالایی برخوردار هستند. همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، لامپ های ال ای دی دارای انواع مختلفی هستند. پیشنهاد می شود برای استعلام قیمت لامپ های ال ای دی در انواع مختلف، به وبسایت های معتبر مراجعه نمایید.

لامپ ال ای دی LED یکی از پرطرفدارترین انواع لامپ ها در بین مصرف کنندگان هستند. این لامپ ها همان طور که از نامشان پیداست از دیودهای نورافشان تشکیل شده اند و زمانی نوردهی دارند که جریان الکتریسیته به این دیودها برسد. به طور کلی خود واژه LED نیز مخفف عبارت Light Emitting Diode و به معنای دیود نورافشان می باشد. کیفیت این لامپ ها بسیار بالا است و معمولاً طول عمر بسیار زیادی دارند و از مصرف انرژی کمی نیز برخوردار هستند. تجمع این ویژگی ها در کنار یکدیگر باعث می شود تا لامپ های ال ای دی یکی از بهترین انتخاب ها برای تامین روشنایی محیط های مختلف باشند.





:: برچسب‌ها: hedayatgostar ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: